Lala, dålig på att hitta på rubrik.

Imorse när jag vaknade blev jag glatt överraskad, först väcktes jag av ett telefonsamtal från Provoice som ville ha in mig på jobbintervju imorgon. Yes. Sedan berättade pappa att jag slapp åka in till vårdcentralen idag. Han hade pratat med en sjuksköterska och han sa att jag skulle öka dosen medicin. Så jag ska ta 4 pulmicort på morgonen och fyra på kvällen. Plus Bricanyl eller Molipect om jag får host-attacker. Så glad blev jag..

Annars har idag varit en värdelös dag, inte gjort någonting alls. Fixat naglarna, städat varit ute med Morris inte mycket mer.. Tittade på gay-galan också mycket intressant. Var roligt att se alla gaypeoples. Och jag kom fram till att Jonas Gardell är en mycket bra människa...

Puss på stjärten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0