Kvällen!

Min kväll har varit sjukt trevlig, bara så ni vet det. Behövde komma bort lite hemifrån & byta omgivning. Skönt, skönt. Åkte in till stan & var inne där vid halv åtta. Där kom min vän och mötte mig. Vi fick vänta på bussen till Gränby i typ en halvtimme, men det gjorde ingenting. Vi stod och pratade om allt & inget. Fick förklara hur melodifestivalen gick till, alltså det med 2:a chansen och det. Haha, gulligt. Iallafall kom vi till lägenheten och satte på melodifestivalen. Tyvärr hade vi missat de 2 första bidragen men vi överlevde iallafall. Haha, min vän fick se mina kritiska sidor. Sitter alltid och kritiserar allt och alla i festivalen en tradition jag & min mamma har. Haha, men seriöst, Ainbusks klänningar looked like hell! Nåja, vi tittade och sådära. Jag tyckte inte om någons låt sådär jätte oerhört mycket men iallafall. Tyckte inte om Ainbusk eller Eskobar eller hon operakvinnan heller. Men men. Björn Gustavsson var iallfall bäst. Vem faller inte för hans söta leende? Dessutom är han väldigt roande. Give me.
Haha, när festivalandet var slut satte jag & min vän på "Sweeny Todd". En oerhört bra film som jag starkt rekomenderar. Den var väldigt välgjord och skådespelarna var jätteduktiga. Belv förvånad över att Johnny Depp kunde sjunga så bra. Nej, en riktig höjdare. Var länge sedan jag såg en sådan bra film. Tur att jag hade min vän så jag inte blev rädd, haha. Sedan efter filmen hade vi ett hederligt kuddkrig & jag skrattade. Jag skrattade väldigt mycket och det gjorde mig glad.

Så tack för en bra kväll, den var välbehövlig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

det där är en rolig vän (: hihi sötnosig.

2008-02-25 @ 22:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0