Kung & Fosterland.

Just nu har jag nog väärldens tårkigaste lektion. Naturkunskap. Alltså, min lärare är nog lite konstig. Hon märker inte ens att alla sitter och pratar eller gör någonting annat, ex bloggar. Nej, men seriöst lyssnar ingenting. Det är så sjuk tråkigt. Men enough about that. Hade lunch nyss och satt och åt knäckemackor så det står härliga till. Det var väldigt gott men nu känner man sig som en tjockis.
Efter skolan skulle jag egentligen åkt hem till Yo-Anna men kom på att jag måste hem och rasta katten. Katten också (haha, det var roligt enligt mig. Jag är trött). Ska dricka lite kaffe också. Sedan blir det in till stan igen till halv sju för daans. Idag är det ragga/dancehall och jag är sjukt peppad för det. Ska ta i för kung & fosterland så jag blir riktigt svettig. Sedan är det bara åka hem & glo på Greys. Jag längtar..

Kommentarer
Postat av: Paula

HAHAHAH KATTEN! Gustaav ! Du skulle vell kolla på Private Practice också!? :D

2008-02-28 @ 20:48:28
URL: http://paulasimons.webblogg.se
Postat av: Paula

smaaart inlägget var från igår :P

2008-02-28 @ 20:49:02
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0