Jag måste också få.

Jag måste också få vara ledsen och irriterad. Jag kan inte alltid vara glad heller. Jag menar, när du är arg och irriterad får du snäsa och visa det hur mycket du vill och täänker inte alls på att jag kanske bli sårad. Men om jag är ledsen och irriterad och inte är lika glad somvanligt får jag bara mer skit för det. Det är faktiskt så att man inte alltid kan vara glad. Och det är faktiskt så att jag just nu bara har lust att skit i allting. Skita i skolan, skita i allt. Bara åka iväg någonstans, flytta och bo någon annan stans. Men jag gör inte det. Jag kämpar och anstränger mig för din skull. Alla mina ansträngningar gör jag för din skull så att du ska bli nöjd. Jag skulle kunna skita i allt, men jag vet att besvikelsen skulle vara så stor från din sida. Så jag fortsätter att kämpa fast jag egentligen inte orkar med det, men jag gör det för din skull. Men nu orkar jag snart inte längre. Jag håller allting inne och till slut kommer allting att rinna över.

Jag kan inte vsts glad hela tiden. Jag måste också få bli ledsen och irriterad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0