I'm in love!

Jag är kär. Jag är helförälskad i Miami Inc's stjärna, Kat von D. Serisöst, det finns nog ingen i hela denna värld som är lika vacker som hon är. Hon är verkligen vacker. Jag blir hel-paralyserad när jag tittar på henne, man blir ju helt fängslad av hennes good looks? Visst är det sant att hon är vacker? Dessutom värkar hon vara en oerhört trevlig och utåtriktad människa. Nej, som sagt. Jag ska nog ta och bli lesbisk. Riktia in mig på att åka till USA och lägga in en stöt på Kat, eller vad tycker ni? Haha, dessutom slipper man alla dessa problem med killarna. De komplicerade killhelveterna.

Så, I love Kat von D!
För er stackare som inte har uppmärksammat denna skönhet lägger jag ut en bild på henne. Njut!

image4

Kommentarer
Postat av: Alx

Håller med. Vackrare människa får man leta efter! :O

2008-02-19 @ 17:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0