Helvetes skit dag.

En riktigt hor dag har det varit idag. Gick skit på jobbett och saker hände. Fyfan va jag skämmdes och var det var pinsamt. Jag höll på att dö. Kommer fan vara skitjobbigt att gå dit igen efter idag. Men vad skulle jag ha gjort? Det var inte med min mening. Kan tyvärr inte göra någonting åt det, händer så mycket runt omkring så allting bara faller ihop ibland.

Dessutom så vill jag inte prata nu, så ni vet. Kommer antagligen inte svara om någon ringer, för jag orkar inte prata. Sms kan skickas så ser jag om jag orkar eller inte. Förlåt mig, men orkar verkligen inte just nu. Vill inte prata med någon om dethär vill inte ta upp någonting. Hoppas ni respekterar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0