Helgen.

Sitter och pluggar lite naturkunskap men tänkte ta en paus i allt elände och blogga lite. Har inte uppdatrat mig på hela helgen.

Fredag: Skolan, tråkigt.. Kom hem och gjorde inte mycket. Madelene kom hit och vi satt och pratade en massa strunt. Vid halv nio tiden kom Peter hit och sedan bar vi oss iväg. Åkte hem till Thomas och glodde på en skitäcklig film: Jekyll & Hyde. Den var bra men väldigt, väldigt äcklig. Efter den såg vi också "The Guardian" som är oerhört bra film också, väldigt bra. Var en mycket trevlig kväll. Åkte därifrån vid halv två tiden. Kom hem vid halv tre och somnade...

Lördag: Gick upp med tuppen klockan åtta och gjorde mig iordning för en shopping dag. Jag, pappa & mamma åkte iväg till Barkaby och var framme vid halv elva. Vi gick runt och glodde. Jag köpte mig ett par jeans och en blå klänning. I like. Efter Barkaby drig vi vidare till Kista Centrum. Där kom jag igång ordentligt och köpte mig tröjor och linnen. Mycket bra, jag behövde verkligen köpa nya kläder. Nöjd var jag och till råga på allt åt jag den goda Cesarsalladen. Yum! Åkte ifrån Kista vid 17.00 och upptäcker snöovädret, usch va hemskt det var. Inte roligt med all snö på vägen, var faktiskt riktigt otäckt. Hur som helst, kom hem till Hanna vid sex-tiden och fixade till mig. Samantha, Natta och Madde kom också sedan. Vid åtta-tiden åkte vi hem till Dessan. Var mycket folk och så där. Men jag hade inte så roligt. Jag var typ den ända på festen som var nykter och jag kände ju typ ingen. Så var lite jobbigt. Dessutom förstörde mina föräldrar det ännu mer genom att jag var tvungen att åka hem, trots att jag hade lovat Madde att jag skulle sova hos henne. Och som om inte det var nog gjorde jag bort mig totalt. Och jag förstår att du blev arg, men snälla var inte det. För du förstår inte vad som hände. Men jag ångrar mig grovt. Åke iallafal hem vid 1. Kom hem och sov..

Idag, söndag: Som sagt sitter jag och pluggar NK. Jag är en aning irritera eftersom att nästan inga av instuderingsrågorna står i boken eller i anteckningarna. Tur för mig att jag har min smarta far som hjälper mig. Men orkar inte plugga så mycket mer. Kan lite iallafall och sedan ska Johanna ringa mig så ska vi plugga tillsammans över telefonen. Man lär sig och kommer ihåg mycket mer när man sitter och pratar om det.

Skriver kanske lite mer senare.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en bra söndag! :]

2008-02-03 @ 13:19:01
URL: http://klintens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0