Haha.

Haha, satt nyss och kollade runt lite på olika populära bloggar. Bl.a Blondinbellas blogg. Och blev full i skratt när jag kollade in hennes inlägg. Haha, vänta ska bara skratta lite till (hahahahahahahaha). Såhär är det att damen Blondinbella har rensat ur sina kläder ur sin garderob och har lagt ut som på sin blogg för försäljning. Alltså, är inte det lite för mycket? Eller vad säger ni? 
Jag menar så kändis är hon inte så att folk vill jättegärna köpa hennes kläder för dyra pengar? Jag menar, har hon inte lite för väl höga tankar om sig själv? Kanske bara jag som reagerar på sådant. Men tycker i allmänhet att hon värkar vara en sådan som tror sig vara lite bättre än alla andra. Och det kan man ju nästan märka i henns inlägg då hon vill sälja sina använda kläder.

Jaja, whatever vill iallafall rekomendera Kenzas blogg för er som inte upptäckt den än. Hon är iallafall en mycket mer mogen och trevlig bloggare.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0