Grattis mamma <3

Tisdag. Dagen började med att jag gick upp tidigt och grattade mamma med frukost på sängen. En väldig skösång blev det tillsammans med bror & far. Haha. Mamma fick ett korsordslexikon av mig & bror. Och en massagesits av pappa, den är jätteskön. Skolan sedan och det fruktade samhällskunskaps provet. Och ärligt talat var det skit svårt. Frågorna var krångligt formulerade och väldigt svåra att svara på. Jävla Anna på att krångla till det alltså, bluttanblä.. Iallafall, efteråt hade vi Naturkunskap som var rätt skön eftersom jag inte lyssnade någonting, bara kollade på Bengt (min dator). Lunch. Historia. I början av lektionen så bara snurrade rummet till och så böjde jag mig ner, sedan svimmade jag i Johannas knä. Hon hjälpte mig ut ur klassrummet. Fick ligga på en bänk och skämmas såg väll helt cp ut kan jag tänka mig. Men iallafall började jag må bättre så Johanna skulle hjälpa mig att gå till toaletten för jag skulle dricka. Då händer det igen jag bara ramlade ihop och svimmade igen. Äkta Madeleine. Så fick ringa efter pappa som kom och hämtade mig. Stort tack till Johanna som tog hand om mig rejält och gick och stapplade runt med mig, jävla pensionärer såg vi ut som. Tack!
Väl hemma mådde jag inte bättre så lag mig & sov någon timma eller så. Försökte också plugga till geografin men gick inte så bra, texten bara flöt ihop & grejer. Fy tusan. Så orkar inte mer, ska läsa igenom lite till innan bed-time.

Vi firade mamma också. Åt skit god mat, hasselbackspotatis, fläskfilé & kantarellsås. Till efterrätt vart det hemmagjord daimglass och en massa frukt. Helt sjukt gott var det iallafall. Är väldigt mätt och känns som att magen ska sprängas.

Nu ska jag titta på Gynning.

Kommentarer
Postat av: johannaa

deär klart ja ställer upp

2008-02-27 @ 12:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0