Du har ingen rätt alls.

Okej, människor. Nu ska ni veta att jag är allvarlig när jag skriver att mitt liv är helt fucktupp. Serisöt, trodde det hade nått botten. Men inte då, såklart att du ska komma och höra av dig efter lång tid. När jag äntligen börjar glömma, så kommer du och vill ha sympati. Varför ska jag ge dig det? Du sårade mig så otroligt jävla mycket. Vet inte om du förstår det. Tror inte att du gör det, vet verkar som att du inte förstår andras sorg utan allting bara handlar om dig och hur dåligt du mår. Men guess what, du sårar nog mycket mer människor än vad du tror. Jag vet att du också har blivit sårad, men det är ingen ursäkt. Dessutom, du ville ingenting du sa att vi inte hade en chans. Du sket i att svara när jag skrev, jag var som luft för dig. Så du har fan ingen rätt att komma och söka sympati och ge mig utskällning för mitt misstag. Du har inte det, för det du & jag hade var ändå bara något tillfälligt från din sida, annars skulle du inte ha gjort som du gjorde. Så varför bryr du dig över huvudtaget? Varför? Jag förstår verkligen inte dina tankegångar för som sagt, du hörde inte av dig du påstår dig vara min vän. Vänner pratar med varandra. Du hörde aldrig av dig, du har ingen rätt alls att bli arg eller sårad, ingen rätt alls. För vad du än säger så har du sårat mig mer än vad jag någonsin kunde ha sårat dig med en sådanhär sak. Du fick mig att falla och sedan sket du i mina känslor. Jag vill inte mer..
Dessutom går du till den människa du absolut inte ska gå till och berätta en massa saker för den personen. Där förstår jag dig heller inte. Du har ingen rätt alls att gå fram till honom & börja snacka och ge detaljer. Har du ingen empati alls? Jag menar, det är saker som inte alls är relevanta och som inte ens behöver pratas om. Du har ingen rätt alls att gå fram till denhär människan och börja ge detaljer som inte ens någon vill veta om. Du sa att du inte snackade skit, my ass att du inte gjorde. Så snälla lämna mig & min vän ifred nu.

Dessutom, jag vet att det är orätt mot dig. Att prata om allting med dig. Men som jag sa, du är den ändå på heja jordklotet jag faktiskt litar på och kan prata med. Så tack så mycket att du ställer upp. Det betyder oerhört mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0