Cocillana!

Min hosta har blivit värre igen. Den vart ju bättre där ett tag men börjar komma tillbaka igen. Ingenting hjälper heller, jag tar Pulmicort och Bricanyl morgon och kväll varje dag. Och så tog jag Mollipect förr, men den hjälpte typ inte. Så ikväll ska jag testa Cocillana. Det kommer iallafall hjälpa mig att sova också eftersom den innehåller typ någon drog så man blir lite lullig i huvudet. Haha, så kommer ligga här sedan och ha roligt för mig själv och sedan slokna. Har faktiskt inte tagit den medicinen sedan jag var väldigt liten. Då hjälpte den iallafall och jag sov väldigt gott på den, så hoppas jag kommer få göra det nu också. Skulle vara rätt så skönt att få en hel natts sömn för en gångs skull!
Haha, gör lite reasearch just nu om Cocillana och man får t.ex. inte köra bil när man har tagit den och man får sämre reaktionsförmåga. Man kan också bli beroende så får se till att inte använda den för mycket. Haha, kul imorgon i skolan om jag ska ta den där. Människorna kommer att ha kul åt mig då.

Lite roligt att detta kom på tal eftersom jag & Johanna pratade om knark-hostmedicinen häromdagen. hihi!

Sov gott, det ska jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0