Carola, HAHA!

Ändå fast kvällen inte blev som tänkt vart den lyckad. Anledningen till det var att Carola bara kom till 2:a chansen. Ni som såg programmet såg även hennes chock! Jag dog av skratt. Det var så oerhört skönt att hon inte direktkvalificerades till final. Förstår ni hur knäckt hon blev? Ojojoj, det var nog dagens garv. Hahaha!!
För övrigt var Sannas låt en riktig höjdare, fick rejäl gåshud. Hon var ingen favorit innan, tycker inte om henne så mycket bara ifrån tidigare. Men ikväll växte hon i mina ögon. Texten i låten var helt underbar plus hennes röst var så oerhört vacker. Nej, hon var värd att gå direkt till finalen.

Dessutom måste jag bara säga att jag som nog många anra är helt förälskad i Björn Gustavsson. Serisöt, vem blir inte kär i hans gulliga blonda hår och söta ögon? Nej, jag ska nog ta och ragga upp honom någon gång. (Yeah right?). Iallafall så I love him!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0