bläsch.

Ojoj, sjukt trött är jag nu. Kom hem vid kvart i nio typ helt slut. Utbildningen tog längre tid än väntat. Höll på till åtta, i fyra timmar alltså. Fast det var väll bättre att ta allt på en gång än en gång till imorgon. Det var ändå intressant och man lärde sig mera än förväntat. Så mitt första arbetspass är på fredag, ska även göra ett litet prov då så dom vet att jag kan allting om ITH eftersom det är för dom jag ska sälja. Men det går nog bra, kommer kanske att darra sönder på rösten det 1:a samtalet jag ringer. Men what ever, haha.
Hur som helst har jag inte hunnit plugga någonting idag heller så det komemr gå åt helvete imorgon på provet. Snälla, kan inte någon komma och kidnappa mig? SNÄLLA! Jag pallar inte heller. Ska väll läsa igenom boken en gång innan jag lägger mig. Bläsch på allting....

På torsdag är det alla hjärtans dag. Då ska jag & Johanna ta med våra dejter och äta på kina. Ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0