Alla <3 dag

Idag har varit en oerhört bra & rolig dag. Behövde denna dagen mer än vad jag trodde.
Dagen började med en långpromenad i det fina vädret. Okej, soligt var det men det blåste så in i helvete och kallt blåste det. Men det var skönt. Väl hemkommen tog jag mig en lång dusch som var välbehövlig. Gjorde mig iordning, sminkades och kläddes. Åkte in till stan och var inne vid halv två, träffade Johanna. Vi gick vidare för att möta våra dejter, Adi & Ahmed. Gulligull var dom.. Vi gick vidare till dragon palace där vi åt god mat. Jag har nog inte haft så roligt på väldigt länge. Haha, men dom mobbade mig hela tiden eller så mobbade vi personalen där. Haha, kan jag ta din tallrik? Hihi, väldigt roligt var det iallafall. Så nu har ni nog förstått det? Nåja, vid fyra var det inga människor kvar och personalen började titta snett mot oss så vi gick därifrån. Sedan knallade vi runt på stan, satte oss på Stadium i en tid. Efter det gick vi bara runt och strosade.
Vid 17.10 skule jag och Johanna åka hem. Gentlemän som de var följde de med oss till bussen. Haha, så började dom smussla sig lite. Haha, vi har gjort någonting idag som börjar på "pre" och slutar på "ent" haha vi förstog inte alls vad det var förens typ lång tid. Sötungarna hade juu köpt presenter till mig & Johanna. Söööta! Vi fick pärlörhängen och ett pärlhalsband. Var inte det sjukt snällt? Nåja, jag skämmdes iallafall väldigt mycket eftersom jag tycker sådant är så pinsamt. Men men..
Jah & Johanna kom hem gjorde inte mycket. Tittade på tv och pratade lika somvanligt...

Imorgon ska jag jobba sedan Safi och leta fest.

Puss på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0