två dagarnaa....

Har haft två stycken roliga & hektiska dagat så har inte haft någon tid alls att blogga. Men det är ju trots allt lov, så då är det okej...

I fredags åkte jag & Johanna in på stan. Vi kollade lite rea och fick med oss hem lite smått & gott. Det var mysigt. Vi träffade även på lite gammla klasskamrater till oss och bjöd in oss själva på deras spelkväll. Det var jätteskoj där, vi kollade när de spelade tv-spel. Vi flummade lite med dans och tittade på "tomten är far till alla barnen". Hann inte se klart den för var tvugna att gå till bussen men den var jättebra iallafall. Mys...

Igår lördag var en hel dag med innebandy. Storvreta cuppen drog ju igång igår för er som inte märkt det. Jag & Johanna drog oss upp tidigt för att åka in till gammlishallen och kolla på Petter, Marcus, Fredrik & Dennis. Träffade även Kim, Mario och Niklas där. Synd bara att matchen inte gick bra. Efter den åkte vi till Fyrishov för att titta på huddunge, den matchen var skit rolig att se och de vann med 11-0. Efter den matchen hade vi lite dö-tid och bara kollade runt på stan. Älskligen bjöd mig också på kebab, tack! Vid halv fem åkte vi till alleans hallen där det var släkt träff med farbror, faster, kusiner och flickvänner. Tittade på kusinens match och lillebrors match, båda två vann. Efter matcherna åkte jag & Johanna till en kompis och hade trevligt.

Idag var det egentligen tänk att jag skulle till Safi, men så blev det inte. Jag fick inte åka någonstans idag för mamma & pappa. Så kan det bli. Men ska vila upp mig då för imorgon mina vänner bär edt av till Kista för shopping. Ska bli askul. Så idag ska jag nog fördriva tiden med att städa ur min garderob...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0