trött & hungrig

Nu sitter jag här och väntar. Jag är sjukt trött och sjukt hungrig. Skulle lätt vija trycka i mig en påse chips och sedan rulla upp till sängen och somna sött. Men icke då...
Det är väntans tider i december månad och så är det. Hoppas att jag ska ha kommit i säng innan halv ett iallafall. Men det blir nog värt det i slut ändan, ellerhur?

Just de! Perukerna var skit snygga, ett rosa afro tackar man inte nej till. På uppvisningen kommer det vara riktigt snyggt när alla får på sig sina snygga kläder. Jag har funderat över mitt klädval och kanske det bli svarta leggins, svarta shorts och en gul stor tröja. Så ska jag försöka få ngt fult skärp till det m.h.a ett snöre. Låter det bra?

Är sjukt nervös inför imorgon, men hoppas det ska gå bra..
Nu ska jag drömma vidare om mat & vila.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0