Sunday..

Södag och tredje advent idag.
Hitills idag har jag och mamma hunnit med att baka. Vi gjorde lussebullar och vanliga kardemummabullar. Lussebullarna blev inte så många, men stora så det är värt det. Mums! Sedan gjorde vi 100 av de vanliga bullarna så dem som vill får komma hem till mig på bullkalas med saft och bullar.

Blev typ precis klar så ska fortsätta skriva på e skriftlig uppgift i samhällsjuridik. Ska skriva om tvångsmedel nu tror jag bestämmt, det verkade vara det lättaste. Sedan var det en tredje uppgift jag inte har fått, får fråga mig runt om imorgon...

Klockan fyra idag och framåt typ två, tre timmar är jag ej nåbar så ni vet. Då ska jag sitta bänkad framför tv'n och titta på Vm-finalen i innebandy. Det är Sverige mot Finland och hoppas verkligen att Sverige vinner mot de jävlarna. De lär vi göra med tanke på att vi har Magnus Svensson i landslaget, han är dunder. Så kolla, klockan 16.00 på fyran idag. Hejja!!!

Usch, har fortfarande inte blivit frisk än. Nu börjar förkyldning komma, näsan rinner och halsen gör ont.

Nej, tillbaka till verkligheten.. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0