Nästan död...

Jag är inte död, men nästan...
I helgen hann jag inte blogga någonting, i lördags för att jag inte orkade helt enkelt och i söndags för det var dansuppvisning. Dansuppvisningen var jätterolig, bara det att jag, Paula & Johanna kom dit tidigare för att se dags showens genrep men vi fick tydligen inte se på det så vi gick till Wayne´s istället och drack lattar av olika slag. Sedan kom vi tillbaka, genrepade och ner på stan igen, åt parma sallad på panini, väldigt gott. Halv sju var det dags för uppvisning och det gick faktiskt mycket bra, var inte ett dugg nervös faktiskt. Jag lovar också att bilder kommer, jag ska bara orka lägga in dem...

Hela söndagen kände jag mig krasslig och natten till måndagen vaknade jag mitt i natten av att jag mådde jätte dåligt. Så jag tog febern och hade jättehögt 39 och lite till. Så det är typiskt mig, jag blir alltid sjuk innnan jul. Dessutom har jag inte tid att vara sjuk just nu. Har två prov i veckan, det första ska jag nog hoppa över men det på fredag ska jag komma och göra iallafall... Hoppas också jag blir kry tills Lucia Movie Night på fredag. Jag skiter i, jag ska gå ändå.

Nu ska jag upp & titta på dåliga tv´n, orkar inte sitta här längre.
Pusss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0