kommer ej på rubrik..

Jag är kär...
I James Morrison. Ojojoj, hans röst är helt underbar sitter och lyssnar hela tiden på massa olika låtar. Jag ska be pappa ladda ner hans album. Nej, det är sjukt hur bra hans röst är... Som sagt, jag är kär i honom. En av många...

Innebandy gick bra idag, Markus vann sin åttondels och sin kvarts som han spelade klart nyss. Så det är semi imorgon, synd att jag inte hinner titta på den matchen. Men jag ska iallafall tänka på honom så det går bra. Haha, jag blir helt flippad när jag ser på matcher alltså. Helt sjuk jag måste se helrolig ut iallafall..

Iallafall ligger här & taggar inför morgondagens shopping. Lyckades städa ur garderoben idag också så det finns mycket plats för nya fina kläder där imorgon. Yesyes... Ska upp tidigt så hinner komma in till tio så man får någon lugn timme iallafall. Sedan på kvällen blir det filmkväll hos Petter förhoppningsvis. Mysigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0