Juldagen

Dagen efter kan man väll säga?
Nej, judagen idag och man är skapligt färdig vill jag lova. Om en stund ska vi äta brunch och det vaknas laxmacka, mums. Senare under dagen så är det äntligen dags för kalkonen. Det är tradition på juldagen för oss att äta kalkon. Så till det potatis, gelé och brysselkål. Mycket gott...

Annars under dagen blir det nog bara att ta det lugnt. Jag har hört talas om en poker tunering under dagen så jag sitter och laddar lite inför det. Jag ska minsan vinna över min kära pappa.

Tänkte ladda upp lite bilder lite senare, får se om jag hinner för jag antar att datorn kommer att vara upptagen idag. Så vi får se vad som hinns med och inte... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0