jul lov är dunder.

Dagen innan nyårsafton idag då och jag tror minsann att allting är klart. Eller bara hårproblem som vanligt. Sminket blir nog sotade ögon det kommer passa bra till min svarta klänning jag köpte igår. Idag köpte jag en spetsbolera jag ska ha till & sedan örängen och armband i guld. Morgondagen är inte helt klar iallafall. Ska iallafall äta middag med Johanna här, kycklingfilé ofc. Sedan ska vi troligen vidare på förfest. In till stan vid tolvslaget och efter vidare. Jag har också listat ut att jag kommer att frysa ihjäl imorgon. Men... Ska man vara fin får man lida pin, visst?

Igår var jag ju och shoppade, det gick jättebra och hittade rätt mycket. Har dock lite pengar kvar som jag ska handla för här i Uppsala. Ett par jeans kanske det blir. På kvällen var jag & Johanna på filmkväll hos Petter med Niklas & Dennis också. Det var mysigt vi tittade på Taken, Pineapple express, death sentens (?) och någon annan typ knaarkfilm haha. Jag och Johanna missade vår buss så fick sova kvar, det var skoj.

Idag var det stan med Petter, Niklas & Johanna. Skojskoj. Ikväll ska jag på bio med Niklas, vi ska se Patrik 1,5.

Nu ska jag äta, pusss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0