Ge mig en spa-treatment?

Shit, kan någon köpa massage till mig i julklapp? Min rygg, nacke & axlar + Cuasimodo knölen behöver verkligen en rejäl omgång. Har skit ont...

Kom nyss hem från skola & stan. Jag och lille-bror har inhandlat alla julklappar idag så nu är julklappsångesten över iallafall. Hoppas bara att de gillar det vi köpte, men det tror jag. Jag var också duktig och belönade mig själv med att köpa mig en ny foundation, min är gammal och slut när som.

Tänk, va konstigt det känns.. Imorgon är sista skoldagen och sedan är det jullov, det känns inte så. Det känns som om lovet är fera veckort borta, men jag antar att tiden går snabbt när man är mitt uppe i allting. Hur som helst ska det bli jätteskönt med lovet vill jag säga, har planerat in en del. En sak vet jag inte och det är nyår, har bara slust att skippa allt vad nyår innebär i år. Har ingen aning vad jag ska göra...

Fredag blir skoj, ska ut och äta med alla tjejer i klassen efter domkyrkan det kommer bli mysigt. Det blir nog Panini för där kan man både fika & äta så man får ta vad man är sugen på..

Nej, det vankas fiskpinnar, potatis och sås... Farväl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0