Fredag

Friday idag och den har varit sisådär för mig. Har inte varit på mitt bästa humör faktiskt. Bara för att imorse på matten så kom min naturkunskapslärare och berättade att vi skulle skjuta upp provet tills nästa fredag. Ni tänker säkert att det är ju bra, men inte för mig. För att för mig blir det kortslutning i hjärnan och jag har dessutom italienska prov nästa vecka som jag måste plugga i.. Usch..

Sedan på Lucia träningen fick vi reda på att en kille valts som lucia, jag vet att det är värsta debatten om det men tänkte kanske skriva ett inlägg om det senare, får se. Iallafall, han var skit tråkig och otrevlig. Och Per som är vår "körledare" sa "Ja, huvudsaken är att Lucia är vacker, hon behöver inte sjunga". Assa, vilken vacker? Lucia är en tjej och så är det.

Tur iallafall att min kväll ska räddas av god mat & underhållande tv plus vin.
Pappa ska göra någon italiensk god sak som verkar vara jättegod, mums. Sedan är det ju Idol ikväll och jag vet, jag är tönt men så är det. Det är Alice, Robin & Kevin kvar. Jag hoppas såklart på Kevin för att han är en färdig artist redan. De ska också bli kul för att det är juryn som har valt ut låtarna till kvällen programm, en svår & en lätt.

Söndag är det dansuppvisning det ska bli skitroligt.

Nej, snart kanske det kommer ett aggritionsinlägg om Lucia, jag behöver få ut min irritation...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0