En otrevlig dag.

Japp, det var official igår att det var en blä-måndag. Eftersom jag var uppe så länge i onödan. Det blev inte alls så som vi hade tänkt oss, alltså biljetterna säpptes inte direkt 2:a december utan idag. Som tur var fick vi bra biljetter idag ändå. Ska bli skoj, alltså den 12 december till 13 december är det Lucia movie night. Det är på natten till Lucia och det förhandsvisas tre filmer efter varandra. Så det ska bli jätteroligt. Ska gå med Safi, hennes lille-bor och hans kompis. Kommer bli kul...

Idag var ingen rolig dag heller. Jag skulle gå upp halv nio, men vaknade halv tio. Jag måste ha stängt av alarmet konstigt nog, kommer inte ihåg det alls. Iallafall, halv elva drog det av till sjukhuset, (ja, sjukhus this time akademiska sjukhuset) Tänker dock inte berätta vad jag gjorde där. Det gick iallafall helt okej.
Ni som läst min blogg vet att min mage har krånglat i 100 år och nu tror jag hag fått reda på vad det är. Det heter IBS och det betyder att tarmarna är extra känsliga. Typ att det är vanligt med mag-ont och sådant som jag har. Detta finns det dock inga läkemedel emot så det känns inte alls så roligt. För säkerhetens skull så bokade han en tjock-tarms-röngten så det inte skulle vara någonting annat...

Imorgon är det skola igen, vi ska skjuta pilbåge på fyrishov på idrotten, häftigt va?

Nu ska katten tas ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0