Dåliga-humör-dagen

Är det dåliga humör dagen idag eller vadå?

Kom hem och möts av en jätteglad mamma, not. Helt tjurig och då blir jag också tjurig. Dessutom blir jag på dåkigt humör när alla andra är det. Plus att jag inte får äta någonting så då blir det ännu sämre. Fyfan, så är jag nervös inför imorgon. Den här måndagen är förklarad till en blä-måndag.

Om en timme ska jag iallafall åka in till dansen, ska inte dansa för vill inte bli ännu mer sjuk. Men vi ska få våra peruker idag så det är ju ett måste att åka dit iallafall. Jag beställde en cerise-rosa afro peruk. Kommer bli dunder.
Btw, är det någon som har förslag på vad man kan ha på sig på uppvisningen? Temat är 70-tal och vi ska vara så fula som möjligt. Hjälp mig!!!

Nej, nu ska jag gå upp till tjur-puppan och vila en stund...

Ha de´



En fin bild som togs förra tisdagen av Mikael Dahlén vår Nk-lärare när vi var på EBC(?). Fin va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0