Veckan som gått...

Har varit dålig uppdatering denhär veckan men jag har nämligen inte varit hemma någonting. Den hä veckan har spenderats hos min bästa vän Johanna. Har bott där från måndag tills idag. De har varit jätemys. På Månagen åkte vi till gottsunda träffade människor. Åkte sedan in och såg bio med två kompisar, vi kollade på "Dark knight". Den va helt okej faktiskt ett stort plus var Heath Ledger som var med. Han spelade otroligt bra faktiskt. Seriöst, min älsklings skådelspelare varför dog han! Usch... Vi kom väll hem tio, åt macka och sedan somnade vi gott..

Tisdagen åkte vi in till stan, kollade lite kläder och sådär. Klockan 3 bar jag iväg till doktorn och efter det fika med mamma & pappa. Vid fem hugget fick jag skjuts till gsunda igen och nu hade jag en stor datorväska med mig som va astung, som tur är hade jag en snäll gentleman som bar den åt mig. Där spenderade vi lite tid och åkte hem med nio-bussen även denna dagen. Lite senare på kvällen fick vi gott sällskap. Gjorde hallon-paj, körde blue och hade väldigt trevligt...

Onsdagen vaknade vi allasammans, bara slappade. Vårt sällskap åkte vid ett. På dagen hann vi med att handla och att hämta saker. Vid tre åkte vi in igen till stan för att "köpte te". Efter det till vårat kära gottsunda igen och träffade våra kära vänner.. Bara luffade omkring och var aströtta. Kom hem tio återigen och var skithungriga, lagade våran nationalrätt, kyckling och klyftpotatis. Mums. Efter det hade vi trevligt bara hon och jag. Firade sista kvällen tillsammans!

Idag har vi slappat mest, vaknade halv tolv. Har sett "Step up 2" (igen). Åkte hem halv fem, ska ha myskväll eftersom pappa drar iväg till Australien imorgon den skithögen..

Haaaa deee !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0