Lite bilder från Fagervik!

Tänkte bjuda på lite semester bilder från bl.a. stugan!

Enjoy!





1. Utsikten från bryggan. 2. Kosinen Adina. 3&4. Solnedgång. 5. Min skugge uppe på berget. 6. Rom&Cola jag fick från älsklings morbror. 7. Stugan. 8. Äckliga alger förstörde vattnet. 9. Mitt ben & bryggan & berget. 10. Markus & Morfar i båten. 11. Pappa, Morbror och Kusiner. 12. Min & mammas solbrygga. 13. Små spiggisar. 14. Vin :) 15. Bryggan. 16. Erik & Adina. 17. Lill-bror åker vattenskidor. 18. Kosiner & annan släkt. 19. Adina & John. 20. Gilar chokladkex. 21. Adina med flytväst på väg till Idö. 22. Markus, Totto & Jag. 23. IDÖ. 24. Glass på Idö. 25. Vissa drack öl... 26. Andra fanta. 27. Pärlan eller Snobben, inte namndöpt än. 28. Erik, Markus & John. 29. Jag är nöjd. 30. Söta på flytbryggan. 31. Vackra ögonsten Erik. 32. Bubblor är roligt. 33. Min, mammas & mormors goda jordgubbs tårta. 34. Mamma, jag, Moster och Morfar på bryggan. 35. Vacker bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0