Lördag & the voice.

Gårdagen var faktiskt rolig... Träffade Safi, Jossra & Johanna i stan vid halv tre. Då gick vi och köpte tågbiljett och åkte vid 15.09 tåget till Stockholm. Direkt när vi kom fram gick vi mot Kungshallen för att äta. Så dit gick vi och åt världens godaste kebab! Sedan så kom de två killar och fråga om de va ledigt bredvid oss, och de var det ju. Vi visste inte vilka de var då men senare under kvällen märkte vi att det var crossfire som satt bredvid oss (!). Faaan att jag inte visste hur de såg ut innan jag hade bett om en autograf fan. Haha, de är dunder (se videon här nere).

Iallafall när vi ätit drog vi oss mot Kungsträdgården och kollade läget. Jag & Johanna blev intervjuade och sådant. Väl framme där träffade vi Gona & massa andra. Så jag & Johanna gick runt med dem, vi knuffade oss fram bland allt folk och folket var galna fan. Skit äckliga människor jag lovar er. Alla va så jävla uppkäftiga och knuffades hela tiden. Usch! Efter vi sett några stycken gick vi ett tag bortåt och ute på vägen kom värsta latino tågen med skön salsamusik typ så stod och dansade på gatan där med. Sedan till vår stora förvåning kom Yosef, Reshwan, Ali & Hossein. Så då gick jag och Johanna med dem istället. Vi kom lagom tillbaka till de bästa artisterna. Adam Tensta, Brick & Lace och Flo-rida.  Flow-rida var fett grym alltså, japp de var han. Skit bra!  Så hela kalaset slutade vid tio så vi drog oss mot stationen igen. Där träffade vi upp alla flickor igen. Så sprang och letade efter en toa för höll på att kissa på mig (intresseklubben?). Iallafall så blev min kväll lite förstörd samtidigt också i och med flera saker. Men så fort jag kom på tåget försvanna allting. Haha, vi hade riktigt röjj i tågvagnen. Yes, de hade vi. Var hur kul som helst vi bankade sjöng & skrek och de va riktigt roligt. Helt kalabalik fan, skoj. Men så hände en sak, i Knivsta var vi tvugna att gå av tåget & byta till buss p.g.a. vägarbete... Så när vi kom ut de var fett mycket folk och fyra bussar och alla åkte typ med en gång. Så de vart helt kaos. Tur att vi hade våran dagisfröken som höll koll på alla. Haha "Alla gottsundabarnen i en buss... Plus Madde & Johanna" Skön! Men kanske efter en kvart kom två nya bussar så alla dödade sig själva och sprang som fan och knöckte i oss i en buss. Haha, de var en flygbuss också så jag & Johanna låg i en liten låda typ där man har bagage! Sjukt var det iallfall. Men skit kul. Kom fram till Uppsala halv ett kanske och fick skjuts hem av Johannas snälla föräldrar..

Over all var de en dunder kväll, tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0