Skolaan

Helgen i Falun var dunder. Det var jättetrevligt men orkar inte berätta om allting. Ska lägga ut lite bilder sedan lovar jag..

Hur som helst sitter jag i skolan nu, jo visst nu är jag här med min kära dator igen. Min kära Bengt det var ett kärt återseende. Idag måndag är en rätt tuff dag. Dagen började med idrott, men som tur var va det en mjukstart så vi fick kursplanen och sedan ta en promenad, jag och Paula gick till ån och skvallrade lite. Sedan blev det nu, vi sitter och väntar på att våran engelska ska börja. Det ska bli spännande att träffa läraren. Sedan är det en hård dag framöver. Har lunch, språk, historia och psykosocialtarbete. Den sista lektionen är 2 timmar (!). Vi slutar alltså halv fem, 1:a dagen. Förhoppningsvis kommer vi väll få sluta tidigare i och med att vi inte har några böcker. Men men, nu ska jag sluta tråka ut er. Kanske hörs lite senare..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0