Sista dagen...

Ännu en dag fylld av massa OS-tittande... Fanns inte mycket annat att kolla på. Men OS är roligt, kollade på herrarnas 200 meters final och Bolt slog det 12 år gammla världsrekordet. Han är grym! En simmhopperska kom också vidare till semifinal. Så hur ska det gå nu när skolan börjar? OS har varit mitt liv de senaste dagarna. Hm, de kanske bara är nyttigt?

Jag såg också på Oprah, de var repris från igår och de pratade om "Laws of attraction" har skrivit om det förrut. Alltså, det går ut på att man ska tänka positivt på det man vill ha. Vissa har t.ex. en anslagstavla där de sätter upp saker de vill ha och till sist får dem det. Själv tycker jag att det är så otroligt sjukt & jag fattar verkligen ingenting av det, alls. Nej, sådant dära är bara lurendrejeri!

Ikväll kommer Johanna hit, jag ska tvinga henne att kolla på So you think you can dance. Inte för jag tror hon har någonting emot det, men vi ska kolla på det iallafall. Sedan ska hon få hjälpa mig att hitta kläder jag kan ha på mig, det är hopplöst. Jag måste köpa nya kläder. Jag ska också leta efter elevkort, skåplås & nyckel och efter min kod till datorn. Annars tror jag det mesta är klart. Ska faktiskt bli kul imorgon att träffa alla jag inte sett sedan skolavslutningen.

Nej, nu ska jag laga mat. Varma koppen tomat & basilika. I like..

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0