Pappa kommer hem :D

Lördag morgon.. Eller det är kanske lördag mitt på dagen just nu tror jag. Iallafall så har jag varit vaken sedan nio, trot eller ej. Jag gjorde iordning frukost och klockan tio satt jag och mamma vid matsasbordet med smörgås, kaffe och såklart melodikrysset. Idag var det svårt så jag kunde nästan ingenting, men man lär sig så småningom. Efter det har jag bara gått och "myst" som mamma uttryckte det.. Jag ska väll snart gå och bädda sängen och lite sådant roligt.. Tänkte också kanske ta mig en promenadidag, det är fint väder och vill få tiden att gå lite. Ska kanske försöka få med mig mamma också..

Pappar kommer ju som sagt hem ikväll, JIPPIE! Mamma har köpt astin och jordgubbar som vi ska doppa i choklad som en lite välkommen-hej grej. Min kära pappa, jag längtar. (Ja, jag är pappas-lilla-flicka)..

Nej, kanske skriver lite mer sedan. Nu ska jag tjata på mamma så jag får sällskap. Tjiungeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0