Onsdag?

Idag är det onsdag (?).
Gårdagen spenderades med syssling Elin. Vi hade det jätte trevligt. Vi fikade lite först hemma och sedan åkte vi ner på stan en sväng. Eftersom vädret är skit så hyrde vi oss en film med sötnosen Adam Brody, tror den hette "In the land of women" eller någonting sådant. Hur som helst var den rätt så seg, men de gjorde inte så mycket eftersom vi var rätt så sega själva. Efter filmen vart det mat och efter det en skön promenad i det fuktiga vädret. Vi sex tiden så kom Alle och hade med sig filmen "Hancook" (stavning?). Den var faktiskt helt okej den filmen också. Till det åt vi god äppelpaj med vaniljvisp. Mums! Efter filmen spelades det lite Guitar hero och sådant. Åkte hem hit vid tio-tiden igen...

Idag har med varit en seg dag. Gick upp, duschade och sådära. Åkte med mormor för att handla saker till mat och sådant, de gick jättebra. Sedan har vi inte gjort mycket. Lagat lite mat och så. Pratade även med älsklingen min ett tag. Saknas grovt mycket!

Ikväll ska jag och Mormor gå och se filmen "Mama Mia". Det ska bli jätteroligt för har hört av nästan alla att den är jättebra. Så får jag se Västerviks lilla Biosalong också. Mys!

Nu ska jag iväg och fixa till mig lite. Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0