Lite allmänt.

Igår kom somsagt pappa hem. Det var jätteskoj att träffa honom igen. Ja, vet tjat om pappa men nu är han hemma så nu äre nog. Han hade såklart köpt med sig lite saker hem från Australien. Jag fick ett par jättefina silverörhängen med opaler i. Opaler är en ädelsten som endast finns i Australien så jag är lite stolt, de var jättefina. Dessutom fick jag en jättesöt tröja som är vit med en massa guliga gubbar på. Han hade också köpt hem typsikt för Australien en boomerang, yes. Och vet ni mer?!?! EN SKIT STOR UPPSTOPPAD SPINDEL! Jag dog när jag såg den, den är i en sådandär gasrams sak. Jag ska knäppa kort på den och lägga ut så får ni se. Usch... Vi såg ochså på alla hans sjuhudrafemtioelva bilder han hade knäppt roligt var det....

Idag kom Johanna på morgonen, vi åkte in till stan och fräschade upp oss lite. Mycket trevligt. Efteråt träffade vi Yosef och knallade runt på stan, jag köpte äntligen en ny foundation. Vid halv tre åkte jag hem igen. Hemma gjorde vi inte mycket, åt fikade och sådära. Tittade på fimen "Bring it on, all or nothing" eller någonting sådant...

Nu nyss tittade jag på "Kalla Fakta", det var intressant att se på den. Alltså, det var så himla hemskt och ögonen tårades. Dock tror jag att Emma (mamman) inte riktigt har förstått allting än, jag tror att hon fortfarande är i chock tillstånd. För det verkar så på hur hon bettede sig, det har trots gått mindre än ett halvår och jag tror inte man återhämtar sig så fort. Hon låg dessutom på sjukhus ett bra tag. Så nej, tror inte riktigt hon har förstått alting än riktigt. Det är nog väldigt svårt att göra det när man har förlorat det man älskar mest av allt. Fyfan va hemskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0