Kvällers

Weheei såg nyss på ett all-time-favourite-program. "So you think you can dance". Det är så oerhört himla bra tycker jag. Älskar att se alla och jag har redan en massa favoriter. Dessutom får det mig att längta efter dansen så sjukt mycket. Jag önskar bara jag kunde dansa lika bra som dem på programmet. De är riktigt sjuka och dansar så himla bra. Jag vill dansa nu!
Så för alla andra nördar som är lika nördiga som mig älskar jag, Will, Twitch & Joshua. Haha, de är grymma.

Imorgon är de som sagt sista dagen på sommarlovet. Dagen ska först tillbringas själv men sedan kommer Johanna hit så ska vi umgås lite och sådära. Kanske blir en sleep-over också. Skönt med lite moraliskt stöd inför 1:a skoldagen också.

Min pappa ringde också idag från Australien. Han hade det väldigt tufft där nere, han hade "jobbat" i två timmar på ett coctail-partay och sedan hade han bllivit utbjuden på middag. Jag säger då de, jävla skit grej jag är inte ett dugg avundsjuk alls. Nej, vi kör på Malta i sommar istället, visst?

Nu ska jag avsluta detta osammanhängade blogginlägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0