Kulkul

Japp, min dag igår var ändå inte så jobbig som jag trodde. Den var rätt chill ändå faktiskt. Det visade sig att jag inte ens läser psykosocialtarbete så jag slutar 14.20 på måndagar nu här framöver. Rätt skönt!

Idag ahr dock varit en jobbigare dag.. Började 08.30 med samhällsjuridik jag fick Anna iallafall som lärare, de tackar vi för. Efter det hade jag psykologi för 1:a gången. Det värkar vara rätt intressant, hoppas lärare rycker upp sig en aning bara. Sedan lunch och sedan historia med vå sköna historia-lärare. Han är helt underbar, en favorit redan faktiskt. Halv tre till halv fem hade alla JK-människor föreläsning om mänskligarättigheter på tema-tid. Det var nog det drygaste på länge, ingen lyssnade. Vi satt & flummade oss och vet inte vad, as tråkigt iallafall. Kom inte hem fören halv sex idag. Skit trött, men jag ska icke misströsta för ikväll är det äntligen So you think you can dance. I LIKE!

På tal om dans är det ju öppet hus på DC just nu. Jag ska gå imorgon & på torsdag iallafall. Imorgon blir det House, Shojaz & Hype (old school hip-hop). Ska bli kul. Nästa vecka börjar terminen på riktigt. Har anmält mig till Disco N2, House N1 & Ragga/Dancehall N3. Fast vet inte om jag kom in på alla, men jag skiter i för ska gå på alla ändå. Så det så!

Nej, nu ska jag göra mig en kopp the och slappa framför tv'n med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0