Bra gjort!!



Det är som alla vet värsta debatten om brottaren Ara Abrahamian gjorde rätt eller inte på medaljcermonin. Jag tycker att det var klockrent gjort. Seriöst, hur domaren dömde i den matchen är helt otroligt löjligt och att han sedan skrattar Ara rakt upp i ansiktet är bara för mycket. Jag förstår inte alls domsbeslutet och jag förstår verkligen inte hur domaren kunde vara så jävla omogen och äcklig att bara skratta han rakt i ansiktet. De är sjukt fan. Dessutom han skulle vunnit lätt mot italienaren och kommit till finalen och till och med kunnat vinna finalen. Han har den kapaciteten. Nej, jag är arg och tycker han gjorde helt rätt i att protestera som han gjorde.

TEAM ARA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0