1:a skoldagen

1:a skoldagen idag, eller vilken skoldag egentligen?
Vaknade 9, Jag & Johanna gjorde oss i ordning och åkte med bussen kom fram vid vart över elva typ. Gick in till Fyris och träffade på alla människor man inte sett på hela sommaren. Jag och Paula traskade till vårat klassrum och gick in till nya klassen. Det var ändå många kända ansikten. Kanske hälften av min förra klass och sedan nya. De vi fick göra var att fyllla i lite lappar och få schemat. Träffa våra klassföreståndare, de verkar vara helt okej också. Men dock människorna verkar vara lite tråkiga, vi skulle säga våran favoritfilm och mer än hälften svarar "jag har ingen favoritfilm". SUCK, säg bara en då?. Iallafall efter ca en halvtimme var vi klara. Jag & Paula gick då på en upptäcksfärd i de nya lokalerna. Det var riktigt häftigt och vi hittade ett par nya filosofi-platser där vi kan stå och filosofera över våra liv under terminens gång. Nej, men det har faktiskt blivit mycket fräscht där nu. Efter ett tag kom de renodlade så vi gick och åt. Träffade efteråt lite människor och bara pratade...

Vid halv-två tiden vandrade vi in mot stan. Träffade Reshwan & Ali. Så gick runt med dem i regnet och gjorde mest inte mycket. Tog tio i fem bussen hem som var försenad och jag blev arg. Som tur var hade jag Ali som sällskap.

När jag kom hem lagade jag mat till mig och pappa. Så packade jag och har varit helt flummig för är så jävla trött. Så ska gå & lägga mig nuja.

Imorgon är det ledigt och tur var det. Drar till Falun imorgon för en mini-reunion med Torquay 07 <3

Ses på söndag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

har din pappa kommit hem nu ? ;P

2008-08-21 @ 23:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0