Vacker väder.

Har precis varit ute i solen var hur skönt som helst. Det var riktigt varmt ute på altanen, kändes lite som sommar värme då blir man riktigt glad. Har faktiskt till och med fått lite färg, kan ni tänka er? Ville inte sitta ute för länge heller för då kommer jag se ut som en kräfta. Blir så röd om jag sitter för  länge i början av sesongen. Och med tanke på att jag solade solarium i fredags och blev skit röd efter det tog jag det lite lugnt idag.

Nu sitter jag och lyssnar på bonket som kommer nedifrån. Pappa håller på att fixa den nya kommoden i badrummet, vi gör om där. Och eftersom han fixar med kommoden fixar han ju också med vattenrören och allt som hör de till har vi stängt av vattnet hemma. Inget vatten = handikappad. Man tänker inte på hur mycket man anväder vatten egentligen.. Som att nu håller jag på att kissa på mig (god to know?) men jag kan inte gå på toa för vi har inget vatten. Vattnet kommer vara avstängt i typ några timmar till, jag kommer att dö tror jag. Vilket problem jag har, not.

Iallafall, imorgon är det skola igen (suck). Men efter skolan om det är fint väder ska nog jag och Johanna ner till ån och mysa tills dansen börjar.

Sedan är det inte långt kvar till helgen heller, ska bli askul. Har iallafall bestämmt vad som ska serveras och så. Jag längtar.

Ha en fortsatt trevlig vår- dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0