The greatest thing you´ll ever learn.

The gratest thing you´ll ever learn is just to love and be loved return.

Så sant som det är sagt. Har tittat på Moulin Rouge idag, jag fullkommligt älskar den filmen. Den är helt underbar må jag säga. Okej, den kan vara lite töntig ibland, men det är charmigt. Den är ändå upp piggande och jag behövde det idag.

En till sak, idag har jag världens migrän huvudvärk och orkar verkligen inte prata med någon eller så. Så ni vet! Borde väll inte sitta här egentligen men ska försöka gå & sova lite. Men så ni vet, jag orkar inte för det känns som om mitt huvud ska sprängas.

Saknar er i skolan faktiskt, vääldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Adi

You got my love.

2008-04-09 @ 17:59:37
URL: http://adilaziale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0