Söndag.

Söndag dessa oerhört glada och positiva dagar. Yes, söndagar we love.
Nej, det gör vi inte. Imorse vaknade jag upp med världens huvudvärk, gick ner och åt min goda vaniljyoghurt med flingor och drack lite lättdryck. Pratade med mamma och pappa, vi bestämmde att vi nog ska åka till doktor imorgon. Vi ringde först till sjukvårdsupplysningen och pratade med en jättetrevlig tjej där. Hon frågade en massa och gav rådet att besöka vår husläkare. Så därför blir det nog vårdcentralen imorgon. Hoppas bara att jag inte behöver ta blodprov, okej jag vet att jag kommer få göra det. Men hoppas kan man ju alltid göra (?). Ska nog hämta lite böcker i skolan också så jag kan jobba igen med vissa saker. Det behövs verkligen. Får se hur jag gör denna vecka med skolan, får se vad doktorn säger. Kanske går på några lektioner per dag eller så beroendes på vad jag orkar med. Vill ju inte missa för mycket i skolan fakstiskt..

Idag har jag iallafall gjort klart EU-uppgiften. Eller, jag tror det. Jag är helt borta i huvudet så pappa måste läsa igenom allting innan jag skickar iväg det någonstans.

Nu har jag ont i huvudet och orkar inte sitta här längre.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0