Snälla?

Torsdagen har väll inte varit till någon nytta. Jag har bara legat och glott på värdelös tv. Gjorde ett försök till att städa med det gick inte så bra. Jävla mage, om det inte är bättre efter helgen så ska jag åka till doktorn och kolla upp. För kan fan inte gå runt såhär. Dessutom nu så har jag världens huvudvärk eftersom jag spänner mig hela tiden. Jag har jättelågt blodtryck och är p.g.a. det alltid yr. Tyck lite synd om mig?

Nej, inte ska vi deppa ihop nu inte. Hoppas att det blir på bättrings vägen imorgon iallafall. Man ska tänka positivt, eller?


Kommentarer
Postat av: Johanna

din tönt! försöker städa! vila istället . krya på dej

2008-04-04 @ 11:15:51
URL: http://johannaamarklund.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0