Slut disskuterat nu !

Jaja, nu orkar jag inte disskutera över saken längre. Tycker bara att det är lite omoget att gå under ett falskt namn och inte våga stå för vem man är. Alla har olika åsikter om saker och så är det. Vi ska inte bli fanatiska eller så. Jag respekterar de andras åsikter och hopps de kan respektera mina (eller vilket de inte gjorde eftersom jag fick dessa påhopp, men whatever). Jag tycker iallafall såhär och det står jag fast vid. Sedan om jag nu är så irriterande behöver Ni inte läsa min blogg längre.

No hard feelings, jag ville bara få fram det jag tycker.

Kommentarer
Postat av: Adi

Vet du?

Jag älskar dig.

2008-04-09 @ 16:07:41
URL: http://adilaziale.blogg.se
Postat av: Karin, aka Kakan

Jag heter faktiskt karin, adressen till min blogg är äkta. Ärligt talat så vet du till och med vem jag är. Så du kanske kan ta och äta upp dina små ord nu. Du hade visst fel, synd för dig.

2008-04-10 @ 12:58:15
URL: http://kungkakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0