Mycket trevlig fredag.

Igår var en rolig dag.
Jag vaknade klockan sex (kanske inte fullt så roligt). Men iallafall eftersom jag vaknade så tidigt bestämmde jag mig för att följa med Johanna & Adi och sola innan skolan började. Så fixade till mig lite och tog bussen in till åtta. Vart fett irriterad på bussen för den var så seg. HUr som helst möttejag Johanna så vi gick till solpalatset och mötte Adi. Solade i 20 minuter och vandrade sedan mot skolan. Vi kom precis i tid. Vi vart indelade i grupper i klassen, vi skulle gå ner till bryggan och arbeta där. Vi skulle iakta en människa och hitta på en historia om den människan. Dessutom hade vi fyra saker som skulle vara med i historian också. Vi hade, tårta, galge, resväska & glödlampa. Våran handlade om en man som hette Leffe, historien vart helt sjuk men det var roligt.
Efter våran sköna svenska lektion hade vi italienska. Där fick vi också vara ute och våran älskade Jordan hade köpt fika till oss. Så vi fick cider, vaniljkringla och kakor. Visst är hon söt? Jag älskar Jordan!
Efter italienskan hade vi luch och sedan matte. På matten fick vi reda på våra matteprov, det gick faktiskt bättre än vad jag trott.
Halv två slutade vi och jag, Paula & Johanna begav oss ner på stan. Var inne på H&M och jag köpte en vit klänning och en färgglad mänstrad tunika. Efter det var vi lyckliga så vi firade med en glass, jag tog favoriten Cornette Jordgubb. I love!. 
Vi fördrev tiden med att sitta ocg glo på folk. Vid kvart över tre typ gick Johanna och jag & Paula väntade på Camille för att ge henne ett busskort.

Jag och Paula begav oss sedan mot stationen där vi träffade Sasha och Julia. Vi tog samma buss hem och planerade lite inför kvällen.
När jag & Paula kom hem fixade vi oss i ordning och åt jordgubbar. Halv sex kom Johanna och gjorde oss sällskap. Vi började laga maten, tacos blev det. Gott, gott.
Halv sju typ så kom Sasha och Julia och det var perfekt tajming för mate blev precis klar då. Vi satte oss ner och avnjöt en god tacos-middag.
Efter god mat gick vi upp till vardagsrummet och tog med oss godis, chips & ostbågar (tjockisar, vi vet). Vi satte på en massa skön musik. Haha, vi ravade till serbisk techno och lyssnade på en massa annat serbiskt som Sasha visade. Sedan tog vi på en massa nostalgi låtar och shakade loss ordentligen här i vardagsrummet. Haha, hela golvet skakade. Vi lärde oss också en massa rave steg från youtube, den hette typ "stampa loss med Leroy" eller ngt. Askul iallafall, helt flippat.
Kvart i tio gick vi och mötte Camille som kom direkt från sin dans. Hemma igen åt Camille lite tacos så satt vi och snackade ett tag. Tittade på roliga filmer och dansade. Pratade med pojkar och en massa annat kul. Skit roligt hade vi iallafall. Kom på att vi ska starta en dansgrupp tillsammans, new pussycat dolls. (haha).
Vid halv ett-tiden kom vi på att vi var hungriga och gick ner för att avnjuta en god kladdkaka med glass. Där satt vi och njöt när vi plötsligt kom in på spöken och spökhistorier. Vi satt och skrämmde upp varandra riktigt ordentligt, skit läskigt. Camille hade typ en bild på hennes kill-kompis som hade vartit i sin tjejs hus. Och i det huset hade en gammal gubbe dött. Så på bilden såg man gubbens ansikte bakom killens. Skit äckligt. Haha, sedan gick Camille iväg ett tag, så kom hon och skrämmde oss, hon hade tagit ner håret för ansiktet så hon såg ut exakt som Samara. Fett äckligt var det iallafall.
Hur som helst satt vi och pratade skit länge. Och vid tre-tiden bäddade vi i mitt & Markus rum och gick och la oss. Jag somnade på direkten.

Tack för en jätte trevlig kväll flickor. Det behövdes & ska göras om snart!

Kommentarer
Postat av: paula

tack själv babe ! :) jag håller med, vi får göra om det !! :D

2008-04-28 @ 13:43:21
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0