Måndag och glad (?)

Idag är det måndag. Suck. Sitter på engelskan nu och har precis börjat. Vet inte vad jag ska göra för Maria gick iväg nyss. Jag har dock ingen bok med mig idag och vi ska tydligen jobba med den. SÅ jag får väll slöa mig igenom lektionen eller någonting. Maria ska ändå ha muntliga nationella så hon är inte ens här. Skönt!
Idag är det också mycket fint väder, sol och varmt. Jag kände mig sommrig idag och tog på mig min turkosa klänning. I like.
Efter skolan idag ska jag och Johanna göra våran samhälls uppgift om konkurrens tror jag det handlar om. Sedan ska vi bege oss mot staden och ha det mysigt i solen. Jag ska nog köpa en mascara också tror jag. Kanske en glass ska inhandlas med?

Ha en fortsatt trevloig måndagsförmiddag människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0