Lördagen.

Lördag morgon vaknade jag av att det ringde klockan elva. Man var väll måttligt road, men kanske lika bra av att få gå upp. Eftersom Paula & Johanna sov i mitt rum med mig så vaknade dom också. Vi låg och pratade ett tag och så stage-divade dom ner på mig. Vi började asgarva och då kom alla de andra in, dom hade också vaknat.
Eftersom alla var vakna gick vi ner och jag fixade frukost. Smoothie, mackor och kex stod på bordet. Vi åt frukost med en god aptit och satt och pratade en massa tjej-snack. Riktigt skönt med sådana vettiga flickor!
Vi satt och pratade ett bra tag och vid halv ett tiden åkte Johanna hem. Vi andra satt kvar och pratade om bortskämda människor som tror att dom kan styra och ställa över alla andra. Efter en bra disskution föreslog Julia att vi skulle äta kladdkaka. Vi andra bangade inte och vi satte oss och smockade i oss resten av kladdkakan. Vi satt och pratade ännu mera, när kladdkakan var slut tog vi fram taco-chipsen och coca cola, riktiga tjockisar.
Plötsligt började vi prata om magont, (det har väll inte undgått någon att min mage är cp?) det visade sig att mina vänner hade typ samma problem som jag har. Eller liknande iallafall. Vi började snacka om rektostopi och sådant för det är kanske så att jag skulle få göra en sådan och plus att Sasha också kanske skulle behöva det. Men Camilles mamma jobbade typ med någontnig nyframtaget som heter Ubt-test, istället för att få en kamera nedkörd i matstrupen ända ner till magsäcken kunde man ta en tablett och sedan blåsa ut i ett rör. Samma resultat fast Ubt-testet är mycket enklare. Det värkade vara en skit bra metod. För då kunde man få reda på om man hade dendära bakterien som gör att man får magsår och magcanser osv. Skit bra iallafall, så ska kolla upp detdär.
Efter mag disskutionen började vi komma in på det svenska rättsystemet och vi kom fram till att det är lite konstigt. Inte så bra faktiskt. Det var också en otroligt bra disskution och det är så skönt att det finns flera som delar samma åsikter som en själv. Så vi bestämmde oss även för att bli advokater. Vi kommer att bli framgångsrika.

Vid halv fem typ åkte alla hem. Då vart jag ensam igen så jag började plocka undan allt och diska och allt detdära tråkiga. Jag tog mig även en dusch och väntade lite på Johanna.
Johanna kom vid ca 19.00 och då hade jag börjat med maten, kyckling och klyftpotatis. Så när det var klart så åt vi. Vi bestämmde också att vi skulle åka in till stan för att träffa Modi och Hawar. Vi ringde till Julia också och hon följde med. Vi vart skit stressade till bussen och fick springa, vi hann precis.
I stan gick vi och hyrde film och sedan gick vi vidare hem till Modi. Vi satte på filmen som jag tror heter "Rest stop" och jag säger bara; titta aldrig på den filmen. Det var nog den äckligaste och sjukaste filmen jag har sett. Min mage vände sig ut och in, jag mådde så jävla illa efteråt så jag vet inte vad. Den var sjuk äcklig. Jag säger bara, aldrig i hela mitt liv att jag ska stanna på en rast-plats någon mer gång. Blä!
Efter filmen drog vi oss mot McDonalds där Modi och Hawar åt. Efter det drig vi oss mot bussen hem igen.
Väl hemma satt jag och Johanna och pratade länge i köket. Eller hon pratade mycket i sin telefon också så då passade jag på att busa med Morris. Iallafall, vid tre tiden gick vi och la oss iallafall.

Så tack för en bra helg iallafall. Det var riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0