JAA.

Okej, det var ett tag sedan det kom ett riktigt blogginlägg från mig. Jag utlovade ju en uppdatering om hur lovet sett ut, men det skiter jag i eftersom bloggen var nedstängd under helgen blev jag sur. Och i vilket fall som helst är det väll inte så intressant såhär typ en vecka efteråt?

Så vi börjar med denhär veckan.
Veckan började med skolstart, vilket var jobbigt men samtidigt skönt att få komma in i rutinerna igen. Jag är en rutin människa. Jag måste ha ordning på allting, annars blir jag galen (=kontrollfreak).
Igår, tisdag hann jag bara med halva dagen i skolan, efter lunch mådde jag inte så bra och åkte hem. Väl hemma låg jag dubbelvikt i soffan mest hela tiden, min mage är inte snäll mot mig just nu. Jag undrar om man kan ta ut den ur kroppen eller någonting sådant (?). Tittade också på sista audition avsnittet på SYTYCD. Dom var i Köpenhamn och jag må då säga att danskar är väldigt speciella, nej usch. Haha, ta inte illa upp ni som har dansk påbrå men så är det iallafall.
Idag var jjag hemma för säkerhetens skull så jag inte kommer till skolan och smittar ner alla. Vaknade för ett tag sedan och åt min frukost bestående av vanilj youghurt och Kellogs Allbran Special. Nu när jag har ont i magen ska man äta mycket fibrer och det är extra mycket fiber i dom flinogrna. Dessutom är dom jättegoda så det gör mig ingenting.

Hur som helst, idag ska jag bara sitta här och lata mig. Har en oerhörd huvudvärk också idag så får se vad jag kan hitta på. Ska iallafall gå och göra mig en kopp the nu.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0