Idealkost?

Som ni kanske märkt i mina senaste inlägg har jag ju stora problem med min lilla mage. Jag har svårt att äta så det jag lever på just nu är; Mariekex, varm nyponsoppa med glass, potatismos och youghurt. En och annan banan kan få slinka ner ibland också. Vilken ideal kost jag stoppar i mig. Men jag klagar inte. Jag älskar mariekex, har lyckats äta upp två packet på två dagar. Jag proppar i mig dessa goa kex, kanske inte är så nyttiga med jag får i mig lite energi iallafall. Haha, samma sak med nyponsoppan & glass, det påminner om när man var liten och sjuk. Då fick vi alltid varm nyponsoppa med vaniljglass i. Nostalgiskt & gott. Och här också, lite socker. Potatismos är väl lite mer nyttigt iallafall? Eller hmm, iallafall kan jag intala mig det. Men gott är det och lätt att äta iallafall..

Okej, visst var det ett oerhört intressant inlägg om mina nuvarande matvanor? Jag har iallafall tråkigt så tyckte ni kunde få en liten upplysning om det iallafall.

Nu ska jag lägga mig i mörkret och kolla lite på väldens sämsta film och ha ångest inför besöket hos doktorn imorgon,

Ha det bra sötnosar.


Kommentarer
Postat av: Adi

I love you baby girl!

2008-04-06 @ 22:39:22
URL: http://adilaziale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0