Eftermidagen.

Gårdagen blev väldigt lyckad. Vi hade beting på historian så jag och Johanna gick och satte oss i biblioteken och gjorde våran samhälls uppgift. Det gick jättebra, vi är smarta.
När vi var klara drog vi oss ner på stan. Jag tittade på glajor, men hittade inga. Köpte istället en mascara och ett solpuder ifrån H&M. Efter det blev vi sugna på solen. Så vi gick först och köpte glass, jag tog mörk choklad, polka & blåbär. Mums. Vi gick ner till ån och det var fullproppat (nähä). Men som tur var gick några precis när vi kom så vi smokade in oss där. Det var jättemysigt. Glassen var god men jag fick ont i magen. Efter ett tag kom pojkarna och gjorde oss sällskap. Mycket trevligt. Vi satt vid ån till typ tio över fem. Sedan skulle Adi & Johanna äta på Jalla. Så där satt vi ett tag och luffade, det var mycket trevligt.. När de ätit klart gick jag till Hemköp och köpte en banan och en red bull, min middag. Haha, efter det drog vi oss till dansen.
Dansen var rolig, vi gjorde våran twist koreografi. Jag och Johanna fick tvärr inte bli huvudpersonerna. Den där jävla blondinen blev. Usch, henne tycker vi inte om. Men vi ska glänsa ändå, med vår utstrålning kommer det gå fina fisken.
Efter dansen kom jag hem, tittade på tv och sov...

Min måndagfs eftermiddag/kväll.

Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0