Bluttan blää.

Lördag och har lite smått panikångest över mitt skolarbete. Känner att jag ligger lite efter i det. På tisdag har jag min gruppredovisning om hållbar utveckling. Mitt ämne är Agenda 21 som jag inte ens har gjort klart. Arbetet är i skolan och därför kan jag inte göra det klart hemma. Jag får helt enkelt kriga på måndag. Sedan har vi våran EU-examinitions uppgift som ska vara inne på tisdag. Den är långt ifån klar, ska dock försöka göra lite på den idag eftersom den ligger ute på rexnet. Fredag eller torsdag, kommer inte ihåg har vi matteprov. Ligger väldigt efter i matten och har hoppat över kapitel så måste verkligen kömpa mig igenom det också denhär veckan. Tur att min pappa är ett mattegeni så att jag kan få lite hjälp. Även engelskaboken måste läsas. Ujujuj, hur ska jag orka?

Nej, med det patetiska "tycka-synd-om-mig-själv" inlägget ska jag ta en huvudvärkstablett och dricka lite the.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0