AJAJAJ.

Aoootch säger jag bara denna söndagen. Jag har sjukt ont i hela kroppen, världens träningsvärk. JJag ser ut som en gammal kärring när jag går runt. Hela låren, vaden och rumpan är värst. Fy sjuttsingen. Men det är ändå bra, då vet man att träningen igår tog lite iallafall...

Idag har jag inte gjort mycket hitills. Skulle skriva klart mitt arbte om Agenda 21 men märkte att det typ var klart till min stora förvåning. Ska bara skriva ett litet avslut för att knyta ihop säcken så är det klart sedan. Annars har jag kollat runt lite på olika hemsidor, kollat in lite sommarkläder och sådära. Kanske ska beställa hem lite från Josefsson dom hade mycket snyggt där. Pratade med Johanna nyss också, skoj somvanligt. Vi planderade lite för sista april. Picknik och grillning är iallafall ett måste. Pratade även lite om tjejhelgen som kommer snart. Ser jag fram emot väldigt mycket. Det kommer bli dragit med alla dans-tjejer iallafall.
Idag ska jag väll inte göra mycket mer. Skulle läsa lite i min engelska bok, Bridget Joned diary men ångrade mig. Pallar inte. Borde göra matte också egentligen, men orkar inte med det heller. Ikväll ska jag iallafall titta på "A beautiful mind"  med Russel Crowe. Den är sjukt bra, klockan nio på tv4 så ni vet.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0